X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica de garantie

Toate produsele comercializate de NORTHFINDER beneficiază de garanție. Aplicarea garanției începe din ziua în care produsul este livrat către Client, iar perioada de timp în care se aplică aceasta garanție poate varia, în funcție de tipul de produs.

Conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, următoarele definiții sunt relevante si aplicabile in privința produselor comercializate pe website-ul NORTHFINDER:

garanția comercială - orice angajament asumat de vânzător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă;

garanția legală de conformitate - protecția juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului față de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

1. Specificații generale
1.1. Bunurile consumabile, cum ar fi produsele de îngrijire a ghetelor sau a rucsacurilor, sunt produse garantate până la expirarea termenului de valabilitate scris pe ambalajul produsului. În cazul în care pe ambalaj nu este menționată data expirării, se consideră că produsul are o valabilitate de 24 de luni de la data primei utilizări.

1.2. Accesorii
În cazul rucsacurilor, NORTHFINDER oferă o garanție de 2 ani în cazul în care instrucțiunile de utilizare și întreținere de mai jos și cele de pe eticheta individuală atașată fiecărui produs sunt respectate și numai în măsura în care producătorul nu oferă o garanție mai mică decât cea acordată de NORTHFINDER, caz în care termenul de garanție va fi redus corespunzător perioadei de garanție acordate de producător.

Garanția poate fi aplicată numai în cazul în care, la momentul returnării produsului, Clientul deține și prezintă toate documentele și elementele care au însoțit produsul la livrare (certificat de autenticitate, manual de instrucțiuni, etichete atașate de produs intacte, factura de vânzare și/sau orice alt document cu valoare legală sau comercială, care a/au fost inclus(e) în colet în momentul livrării).

Pentru a beneficia de garanție Clientul trebuie să notifice NORTHFINDER, în scris, despre orice deteriorare/nefuncționalitate sau neconformitate a produsului, în momentul în care Clientul a luat la cunoștința despre respectivul defect.

Procedura recomandată în vederea accesării garanției se aplică după cum urmează:
- Clientul sesizează în scris compania, cu referire la starea produsului achiziționat, pentru care este solicitată aplicarea garanției;
- ulterior primirii produsului returnat Compania și Clientul pot agrea ca măsura reparatorie imediata, returnarea de către companie, a sumei achitate pentru produs. În cazul în care Clientul a plătit în avans. În cazul în care părțile nu agreează în mod expres această modalitate de soluționare a sesizării Clientului, atunci NORTHFINDER va aplica măsurile reparatorii prevăzute de lege, după cum urmează:
1. Se va încerca repararea produsului sau aducerea acestuia la conformitate. Dacă această măsură reparatorie nu este posibilă, se va proceda la înlocuirea produsului cu un model identic, în cazul în care părțile nu convin altfel și în orice caz, în măsura în care există stoc disponibil pentru înlocuirea produsului;
2. Se va restitui suma de bani achitată pentru acel produs în termen de 14 zile împreună cu taxa de livrare achitată, dacă este cazul, dacă niciuna dintre masurile reparatorii susmenționate nu este posibilă;
3. Nu se va acorda garanție, urmând ca produsul reclamat să fie returnat Clientului, dacă ulterior verificărilor efectuate produsului returnat, NORTHFINDER consideră că defectul reclamat a survenit în urma manipulării incorecte a produsului sau ca urmare a nerespectării de către Client a condițiilor de utilizare și întreținere. Părțile pot conveni de comun acord o altă modalitate de soluționare a situației.

2. Tipuri de garanție

NORTHFINDER oferă doua tipuri de garanție, după caz:

a) garanția comercială
- se aplica în cazul în care Clientul semnalează neconformitatea în primele 30 de zile din momentul în care intra în posesia produsului;
- acoperă orice lipsa de conformitate intre produsul prezentat pe Site și produsul livrat către Client, în ceea ce privește descrierea, imaginile și/sau specificațiile (tehnice) menționate pe Site la momentul înregistrării comenzii;

b) garanția prevăzută de lege
- se aplica pe o perioada de 24 de luni începând cu ziua în care produsul a fost livrat către Client, dacă instrucțiunile de utilizare și întreținere au fost respectate.

3. Produse care prezintă neconformități sau vicii de fabricație, descrise în mod expres prin semnalarea viciilor sau defectelor

NORTHFINDER poate să comercializeze produse care prezintă vicii de fabricație care nu modifică calitatea produsului sau produse care prezintă ușoare defecte, descrise în mod particular în pagina de produs ca fiind produse cu defecte de fabricație. Prețul acestor produse este redus în conformitate cu defectul sau viciul pe care produsul îl prezintă.

Achiziția unui produs care prezintă defecte de fabricație, dacă în momentul achiziției Clientul a cunoscut sau ar fi putut în mod rezonabil să cunoască că lipsa de conformitate a produsului având în vedere existența descrierii amănunțite a produsului și a caracteristicilor acestuia pe website.

Prin excepție de la prevederile susmenționate, conform Legii 449/2003, Clientul nu este îndreptățit să solicite retragere din contract (rezoluțiunea contractului), dacă lipsa conformității produsului este minoră. Această prevedere este aplicabilă oricărui produs de comercializat de NORTHFINDER.

4. Condiții generale de acordare a garanției:

Nu tăiați eticheta interioară, atașată a produsului! Lipsa acestei etichete interioare duce automat la pierderea oricărei garanții.

Păstrați factura primită la livrare pentru expedierea acesteia în coletul returnat în cazul eventualelor reclamații de calitate care pot fi adresate companiei NORTHFINDER și pentru a face dovada achiziției produsului de pe Site-ul NORTHFINDER. Prezenta garanție vă asigură toate drepturile conferite de legislația în vigoare (O.U.G. 34/2014, Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicată). Modalitatea principală prin care se asigură Clientului garanția este înlocuirea produsului în funcție de disponibilitatea unui produs similar în stocul NORTHFINDER sau, în caz contrar, prin returnarea de către companie a sumelor plătite de către consumator în termen de maxim 14 zile de la data transmiterii în scris a notificării privind lipsa de calitate sau a existenței unei situații de neconformitate și respectiv returnarea produsului reclamat. Măsura reparatorie aplicabilă poate fi stabilită prin negociere comună.

IMPORTANT:
Compoziția precum și pictogramele cu instrucțiunile de curățare și întreținere ale produsului dumneavoastră se găsesc pe eticheta interioară a acestuia.

Acestea sunt specifice produsului dumneavoastră și este obligatorie consultarea acestora înainte de curățarea produsului.

Ulterior livrării, verificați semnificația pictogramelor de pe eticheta interioară a produsului comandat de dumneavoastră.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărării, prețul și adresa se găsesc pe factura emisă. Acestea reprezintă informații esențiale de care NORTHFINDER are nevoie pentru soluționarea oricăror sesizări ulterioare.

5. Instrucțiuni de utilizare și întreținere articole de îmbrăcăminte (din piele sau material textil):

Ori de câte ori se impune, îmbrăcămintea de piele se curăță cu o cârpă moale si uscată sau îmbibată în apă curată, fără a se folosi detergenți, solvenți, înălbitori sau orice alte produse chimice. Acestea pot deteriora ireversibil aspectul produsului, fapt care nu este acoperit de garanție. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte în mașina de spălat indiferent de tipul mașinii de spălat sau de programele opționale ale acesteia. În cazul în care produsul dumneavoastră s-a udat în condiții de utilizare normală (ploaie, ninsoare) ștergeți-l cu o cârpă moale, uscată și lăsați-l la uscat la temperatura camerei ferit de surse directe de căldură (radiatoare, aragaz, uscătoare etc.). Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură sa-l deterioreze. În cazul în care apelați la servicii specializate de curățătorie/spălătorie pentru întreținerea produsului dumneavoastră compania NORTHFINDER nu poate fi făcută răspunzătoare în nici un fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare/spălare.

6. Instrucțiuni de utilizare si întreținere rucsacuri si genți:
Rucsacurile și gentile de voiaj comercializate de firma noastră sunt destinate în principal pentru a fi purtate ca accesorii de drumeție sau în sporturile montante. Greutatea maximă admisă pentru rucsacuri sau genți de voiaj este menționată în descrierea de pe Site a fiecărui produs și este specificată pe fiecare produs (în general unitatea de măsură utilizată pentru specificarea cantității si a greutății unui rucsac sau a unei genți de voiaj este Litrul). Pentru o utilizare îndelungată și în cele mai bune condiții respectați aceleași instrucțiuni și recomandări prezentate mai sus în acest certificat la capitolul destinat produselor textile.

Garanția se oferă după constatarea deficientelor produselor reclamate după recepționarea returului, în conformitate cu defecțiunile sau lipsa conformității indicate de dumneavoastră. Pentru aceasta este necesară returnarea produsului conform Politicii de retur.

În cazul în care aveți întrebări sau sugestii în legătură cu produsele NORTHFINDER, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0731.885.349 (număr de telefon cu tarif normal), de luni până vineri, între orele 09:00 a.m. pana la orele 17:00 p.m., sau prin email la comenzi@northfinder.ro 

Pentru a vă ajuta suplimentar, atașăm prezentei o lista generală a pictogramelor utilizate în industria textilă pentru a recunoaște semnificația fiecărui simbol. Este absolut necesară consultarea etichetei fiecărui produs achiziționat pentru a asigura utilizarea conformă a produsului, evitând astfel pierderea garanției prin manipulare defectuoasă.

Descarcati aici pictogramele cu instructiuni de intretinere a articolelor de imbracaminte.

NORTHFINDER® - just be yourself
NORTHFINDER® se adreseaza entuziastilor unui stil de viata activ, care cauta noi experiente peste tot, de la versantii montani si partii, pana la paduri si regiunile salbatice.
Gama de produse: Imbracaminte (Geci, Jachete, Pantaloni, Hanorace, Bluze, Polare, Tricouri) si Accesorii (Genti, Rucsaci, Bete, Parazapezi, Pelerine, Sepci, Caciuli) pentru munte, drumetie, outdoor, trekking, ski, snowboard, catarat, schi, alergare, ciclism, fitness, casual, de strada, ski touring, schi de tura ...

Modifica setarile de cookie

www.price.ro - your shopping expert Ghidul tau autentic de shopping.Viziteaza site-ul Northfinder.ro pe ShopMania
newsletter

aboneaza-te pentru a afla primul cele mai noi informatii despre produsele noastre si ofertele speciale!

powered by teamshare
© Copyright 2019 Northfinder
designed by headstart.ro